ZOO we Wrocławiu

 
Hej, 
połowa wakacji już niestety za nami. W tym roku mogę powiedzieć, że lipiec był aktywny. Byłam w zoo we Wrocławiu i Chorzowie i również byłam w Wiśle na Baraniej Górze. Bardzo się dużo chodziliśmy w te dni. Poza tym znalazłam pracę. Chodzę do niej w poniedziałki, środy i piątki, więc mam trochę czasu dla siebie w inne dni. Nie zarobię jakoś specjalnie dużo, ale wystarczająco.
Sezon na moje ulubione truskawki się niestety skończył, ale dużo ich zamroziłam, więc będę sobie robić sorbety. Ostatnio często moja babcia robi pierogi, a najlepsze są te z jagodami, chociaż niestety w tym roku są bardzo drogie.
Za nie cały miesiąc są wyniki egzaminu zawodowego i boję się części praktycznej. Mam nadzieję, że zdałam, bo nie mam zamiaru przechodzić przez trzęsące się ręce jeszcze raz.

  
 
 
  
 
  
 
 
 
 

A Wy co robiliście w lipcu?

#19 CIY: Fit Raffaello

 kasza jaglana
→ wiórki kokosowe
→ odżywka białkowa o smaku kokosowym*
 mleko/woda/mleko kokosowe
 dowolne dodatki*
* można dodawać, ale nie trzeba

 
 
 1. Kaszę (u mnie 100g) rozgotować, aby się kleiła z odżywką białkową i wiórkami kokosowymi (ja gotowałam w 100 ml mleka i szklance wody, jeśli ktoś nie ma odżywki białkowej można użyć mleka/wody kokosowej lub dać więcej wiórek).
2. Odstawić kasze, aby ostygła i na talerz wsypać wiórki kokosowe (ja dodałam jeszcze siemię lniane).
3. Gdy kasza przestygnie, zamoczyć ręce w zimnej wodzie i formować kulki wielkości moreli, po czym obtaczać w wiórkach.
4. Uformowane raffaello wstawić do lodówki na kilka godzin. Najlepiej jest je zjeść w ciągu 3 dni. :)

   
 
 

Robiliście lub jedliście kiedyś takie raffaello? 


Korzyści letnich owoców

 
Mango (~73 kalorie/pół owocu)
Obniża cholesterol, odblokowuje pory, utrzymuje zdrowie oczu i poprawia trawienie. Jest jednym ze źródeł antyoksydantów.
Witamina C: 48% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 16% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 8% dziennego zapotrzebowania

 
Pomarańcza (~65 kalorii/owoc)
Zwiększa zdrowie serca, pomaga zapobiegać różnym rodzajom raka i reguluje ciśnienie krwi. Skórka z pomarańczy może odstraszać pewne rodzaje owadów, w tym komary.
Witamina C: 106% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania
Wapń: 6% dziennego zapotrzebowania

 
Truskawki (~53 kalorie/kubek)
Obniżają cholesterol, poprawiają pamięć krótkoterminową i pomaga budować silne włosy i paznokcie. Antyoksydanty, które znajdują się w truskawkach powstrzymują rozwój komórek rakowych. Jedzenie ich może sprawić, że twoje zęby będą bielsze.
Witamina C: 163% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania

 
Maliny (~64 kalorie/kubek)
Zmniejsza ryzyko chorób serca, opóźnia procesy starzenia i normalizuje poziom cukru we krwi. Maliny również występują w żółtych, fioletowych i czarnych odmianach.
Witamina C: 54% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 32% dziennego zapotrzebowania
Potas: 5% dziennego zapotrzebowania
Żelazo: 5% dziennego zapotrzebowania

 
Arbuz (85 kalorii/plaster)
Utrzymuje zdrowie oczu i serca, zapewnia wsparcie układowi immunologicznemu i pomaga zapobiegać rakowi. Arbuz zawiera likopen, antyoksydant, który chroni przed promieniowaniem UV ze słońca. Występuje również w żółtej wersji.
Witamina C: 39% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 33% dziennego zapotrzebowania
Potas: 9% dziennego zapotrzebowania

 
Jagody (83 kalorie/kubek)
Poprawiają siłę mózgu, sprzyjają zdrowemu metabolizmowi, zapobiegają udarom i zmniejszają tłuszcz na brzuchu. Antyoksydanty zawarte w jagodzie spowalniają proces starzenia się skóry.
Witamina C: 38% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Żelazo: 11% dziennego zapotrzebowania

 
Jeżyny (62 kalorie/kubek)
Utrzymują skórę w młodym wyglądzie i mają najwyższy poziom przeciwutleniaczy ze wszystkich owoców.
Witamina C: 50% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 6% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 31% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

6 powodów, aby ćwiczyć rano

 
1. Nie będziesz musiał/a się bać, że coś cię ominie.
Jeśli zrobisz trening rano, nie będziesz musiał/a podejmować trudnych decyzji pod koniec dnia. Pójść na trening czy spotkać się ze znajomymi?

 
2. Podkręci twój metabolizm.
Poranne ćwiczenia podkręcą metabolizm i pomogą ci spalić więcej kalorii podczas dnia.

 
3. Minimalizuj rozproszenia.
Podczas treningu popołudniowego lub wieczornego wiadomości, SMS'y, Facebook itp będą nam przeszkadzać w skupieniu się. Rano prawie wszyscy śpią, więc nie ma takiego problemu.

 
4. Unikaj tłumów.
Mniej ludzi na siłowni, na drodze albo koło twojego domu równa się mniejszym przeszkodą stojącą między twoim celem a tobą.

 
5. Ustal zdrowy precedens na cały dzień.
Poprzez budowanie swojego nastroju i poziomu energii, twój poranny trening powstrzyma twoje zachcianki i zmotywuje cię do podejmowania zdrowszych decyzji przez cały dzień. (Nie przerywaj tego!)

 
6. Wykreśl to ze swojej listy i idź dalej.
Najcięższa część za tobą. Teraz możesz realizować resztę swojej listy do zrobienia bez treningu wiszącego nad twoją głową.

Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

A wy o której porze wolicie zrobić trening?


 

Elektryczna szczotka - BeautyBigBang

 

Hej, 
Jakiś czas temu napisała do mnie firma BeautyBigBang, aby przetestować ich produkty i napisać o nich recenzję.
Paczka zjawiła się po około miesiącu, co jest standardowe dla takich firm. Sam przebieg zamówienia różnił się od tych wcześniejszych. Należało wybrać jedną rzecz i wraz z adresem wysłać link mailem. Oczywiście przy takich współpracach piszę się po angielsku. 
Paczka przyszła zapakowana w folię bąbelkową. Niestety do zestawu nie są dołączane baterie - trzeba je kupić we własnym zakresie. Wszystkie końcówki masują skórę i pobudzają krążenie krwi, jednak oczywiście każda służy do czegoś innego. Tą szczotkę możecie znaleźć tu.

 
 
Pierwsza końcówka to szczoteczka z delikatnym nylonowym włosiem. Pomaga oczyścić skórę ze złuszczonego naskórka i zanieczyszczeń, a także pełni funkcje masażera, pobudzającego ukrwienie.

 

Druga to masażer peelingujacy, który służy do usuwania twardego, zrogowaciałego naskórka.

 

Trzecia końcówka to delikatna gąbeczka, dzięki której pozbędziemy się makijażu.

 

Czwarta to gąbeczka lateksowa, która świetnie nadaje się do wcierania różnych kremów.



Piąta końcówka to masażer z czterema wypustami zwiększa intensywność masażu. Jego zadaniem jest poprawienie ukrwienia twarzy.

 

Moja opinia: 
Ja najczęściej używam szczoteczki z nylonowym włosiem. Dobrze oczyszcza twarz, gdy robię peeling przy czym dodatkową ją masuje. Również dobrze sprawdza się gąbeczka, która usuwa makijaż. 
Masażer peelingujący u mnie się niestety nie sprawdza, za to końcówka z czterema wypustami delikatnie masuje skórę pod oczami.


Zapraszam Was do użycia kodu promocyjnego DARIA010, który daje 10% zniżki. Zamówienia na BeautyBigBang obsługują PayPal jako metodę płatności i jeżeli zamówisz więcej niż 1 produkt to dostawa jest darmowa na całym świecie. 



Serdecznie zapraszam na BeautyBigBang oraz do korzystania ze zniżki. :)

tumblr | instagram | vinted |