It's okay





1. Twoja skóra nigdy nie będzie idealna i to jest w porządku.

2. Życie jest za krótkie, aby nie mieć rzeczy, które się chce.




3. Wszyscy (twoja rodzina, przyjaciele, współpracownicy) będą mówić o tobie za twoimi placami, a ty będziesz mówić o nich. To nie znaczy, że się nie lubicie.

4. W porządku jest wydawanie pieniędzy na rzeczy, które cię uszczęśliwiają.


5. Czasem bez twojej winy czy jakiegokolwiek powodu związki czy przyjaźnie pogarszają się. Działo się to jak miałaś 6 lat i będzie się działo gdy będziesz mieć 16 czy 24. Takie jest życie.


 

Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

Zapraszam Was do sklepu  Beautybigbang, gdzie możecie znaleźć różne rzeczy do pielęgnacji twarzy, do robienia makijażu, paznokci itp. Serdecznie zapraszam! 
Na hasło DARIA010 macie 10% rabatu! 


 

Zalety owsianki

 
1. Dostarcza błonnika i białka.
Te dwa składniki sprawiają, że nie czujesz się głodna przez dłuższy czas.

 
2. Jest szybka i prosta do zrobienia.
Wystarczy, że płatki owsiane zalejesz jogurtem i zostawisz na noc. Śniadanie zrobi się samo.

 
3. Stabilizuje cukier we krwi.
Jest wysoka w błonnik i węglowodany złożone, które spowalniają przekształcanie w cukier prosty. Zmniejsza to zachcianki i utrzymuje odpowiednie zużycie glukozy i insuliny.


4. Zawiera wiele witamin, żelazo i inne minerały i antyoksydanty.
Ta zawartość przyczynia się na leprze wyniki sportowe, czujności umysłowej, święcące paznokcie, włosy i skóra oraz ogólną poprawę zdrowia.

 
5. Obniża 'zły' cholesterol i wysokie ciśnienie krwi.
Błonnik rozpuszczalny w owsie to beta-glukan, który obniża Cholesterol LDL.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
Jecie owsianki?


 

#17 CIY: Gains Bowl


→ Mrożony banan
→ Jagody (można wybrać inne owoce lub połączyć je z warzywami)
→ woda/mleko/jogurt
→ ulubiona kasza lub granola

 
 

1. Wybrane owoce i warzywa blendujemy z wodą lub mlekiem po czym przelewamy do pojemnika.
2. Ugotowaną kaszę lub płatki wsypujemy na górę naszego smoothie.
3. Całość posypujemy ulubionymi dodatkami (orzechy, siemię lniane, wiórki kokosowe itp.).

 
 

Robicie sobie czasem takie desery?