6 powodów, aby ćwiczyć rano

 
1. Nie będziesz musiał/a się bać, że coś cię ominie.
Jeśli zrobisz trening rano, nie będziesz musiał/a podejmować trudnych decyzji pod koniec dnia. Pójść na trening czy spotkać się ze znajomymi?

 
2. Podkręci twój metabolizm.
Poranne ćwiczenia podkręcą metabolizm i pomogą ci spalić więcej kalorii podczas dnia.

 
3. Minimalizuj rozproszenia.
Podczas treningu popołudniowego lub wieczornego wiadomości, SMS'y, Facebook itp będą nam przeszkadzać w skupieniu się. Rano prawie wszyscy śpią, więc nie ma takiego problemu.

 
4. Unikaj tłumów.
Mniej ludzi na siłowni, na drodze albo koło twojego domu równa się mniejszym przeszkodą stojącą między twoim celem a tobą.

 
5. Ustal zdrowy precedens na cały dzień.
Poprzez budowanie swojego nastroju i poziomu energii, twój poranny trening powstrzyma twoje zachcianki i zmotywuje cię do podejmowania zdrowszych decyzji przez cały dzień. (Nie przerywaj tego!)

 
6. Wykreśl to ze swojej listy i idź dalej.
Najcięższa część za tobą. Teraz możesz realizować resztę swojej listy do zrobienia bez treningu wiszącego nad twoją głową.

Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

A wy o której porze wolicie zrobić trening?


 

33 komentarze:

  1. Chciałabym zacząć ćwiczyć rano, ale jakoś nie mogę się zmobilizować i zazwyczaj ćwiczę wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę rano lub późnym popołudniem (latem potrafię dodatkowo wychodzić o 21/22 i grać godzinę/dwie w badmintona).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, ćwiczenia rano mają wiele plusów :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ćwiczyłam wieczorami, bo rano nie miałam do tego motywacji... Teraz mam :) Bardzo logiczne i przemyślane argumenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! w 100% się zgadzam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje argumenty mają dużo sensu, jednak zawsze wybiorę sen niż wszystko inne :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam czasu i cierpliwosci, by ćwiczyc rano. Zdecydowanie wole popołudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely .)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ćwiczę wieczorem lub popołudniu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w zasadzie, to wolę wcale :D A jak już, to wybieram wieczór :D A rano króciutka gimnastyka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dałaś mi trochę do myślenia! Chyba zacznę ćwiczyć rano, mamy lato więc będę miała na pewno czas! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię robić trening wieczorkiem :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. a mi brak motywacji :D

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocki ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem poranną osobą i dużo lepiej ćwiczy mi się popołudniu haha :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Codziennie rano ćwiczę, to już moja tradycja :) Choć akurat dzisiaj wypada mu dzień przerwy od treningu

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ćwiczyć wieczorami, ale właśnie słyszałam, że więcej osób robi to rano :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten post jest mega motywujący, problem w tym że kocham wstawać późno.
    Muszę się przemóc!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi bardzo mądrze, ja sama robię trening rano i bardzo dobrze się z tym czuję. Pozdrawiam :)
    http://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze wolałam ćwiczyć rano, choć niestety przez studia stało się to niemożliwe. Teraz, podczas wakacji na siłownię chodzę rano (choć wczesne wstawanie równie jest problematyczne).

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jeszcze sporo do zrobienia w tym temacie, dzięki za motywacje...

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobre rady !<3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Za ćwiczenia rano biorę się już od pewnego czasu i na tę chwilę zdarza mi się to sporadycznie, a właśnie fajnie byłoby to przełożyć tak, aby ćwiczyć tylko w godzinach przed południem :) A przyznaję, że ten post zmotywował mnie, szczególnie metabolizmem i unikaniem ludzi! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Punkt 1 i 6 skutecznie mnie przekonują, więc najczęściej ćwiczę po śniadaniu. Ciekawy post ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zawsze staram sie ćwiczyc wieczorem ale czytając Twoje dobre aegumenty chyba przerzuce się na to by ćwiczyć rano.
    +Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Od niedawna zaczęłam ćwiczyć z samego rana, jeździć na rowerze i czuję się o wiele lepiej niż kiedy robiłam to wieczorem. Zdecydowanie polecam każdemu "przerzucić" się na rano!
    https://martyna-semen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi ciężko jest się zmobilizować do ćwiczeń, a wiem że muszę zacząć ćwiczyć. A jeśli się zmobilizuje to często szybko przestaję :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi za to jest duużo lepiej wieczorem, nawet późnym. Chyba, że wiem, że spotykam się wieczorem ze znajomymi, wtedy przekładam, ale wieczorem, gdy po całym dniu jestem już rozgrzana idzie mi dużo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pisania!
Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!