Lazy days

 

Cześć,
dawno na blogu nie pojawiał się post typowo lifestylowy. Nie lubię pisać ich za często, bo też nawet nie mam o czym. Nikogo przecież nie interesuje to, co zjadłam na śniadanie, jakie skarpetki ubrałam czy o której wstałam. Czasem jednak trzeba napisać coś bardziej luźniejszego, zwłaszcza jak nie ma się pomysłu na post. Na blogu chcę poruszać tematy, które Was interesują, dlatego w komentarzach piszcie co chcielibyście zobaczyć w najbliższych postach!
Ostatnio nie mam w ogóle chęci do nauki, dlatego każdy weekend u mnie polega na nadrabianiu seriali lub po prostu na nic nie robieniu. Ale muszę się w końcu wziąć w garść, ponieważ co chwilę mam jakieś sprawdziany czy kartkówki a same się one nie napiszą.
Nadszedł już marzec i mam nadzieję, że będzie się robić coraz cieplej, bo mam już dość tego zimna. W związku z tym nadchodzi czas na wiosenne porządki. Muszę w końcu posprzątać w swojej szafie, bo nie ukrywam czasem nie chce się domknąć. Na pewno jakieś rzeczy pojawią się na vinted, więc zapraszam.

 


Jakie posty chcecie zobaczyć na blogu?!


 

36 komentarzy:

  1. Mi się podobają posty typu jak ten na dole, dlaczego warto coś robić/jeść/pić oraz dobre motywujace porady! Myślę, że wybredna nie jestem ☺
    To Twój tatuaż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię od czasu do czasu przeczytać taki post o wszystkim i o niczym. Np z tego dowiedziałam się, że nie tylko ja mam takiego lenia i wiesz co? Jakoś mi z tym lżej haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam ochoty na naukę. Obecnie czekam na ciepełko, tak jak ty mam dosyć zimna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię twoje luźniejsze posty. Bardzo podobają mi się zdjęcia, śliczny ten tatuaż. Ja bym się ucieszyła z jakiegoś przepisu na zdrowe desery. Pozdrawiam
    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że mi przypomniałaś o porządkach w szafie :D Kompletnie o tym zapomniałam, a przydałoby się takie małe rozeznanie co zostawić, co wyrzucić, grube swetry pochować :) Też mi się ostatnio nic nie chce... to znaczy chce, tylko nie to co powinno. Zaraz maturka, a ja wolę iść na spacer, ale bawić się ze swoim zwierzakiem i cieszyć tym słoneczkiem :)

    Miłej niedzieli :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie zobaczyłabym przepisy na szybkie i zdrowe śniadania! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę żeby już było cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  8. A może zrobiłabyś jakiś post z przepisem na wegańską potrawę? Ostatnio wszędzie takich szukam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lazy days are the best!
    love your tattoo.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo przepisy na szybkie i zdrowe sniadanka tez mi sie marzą!
    ale masz mega tatuaż!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały tatuaż! :) Tak, niech nadejdzie wiosna! Ja też przez tę szaro-burą pogodę mam chęć tylko na nic nie robienie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny tatuaż! Pozdrawiam
    http://annesthesie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przeczytałabym jakiś post psychologiczny, motywacyjny, np. o pewności siebie lub tolerancji :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety chcąc nie chcąc muszę sie uczyć pomimo braku chęci i motywacji bo matura w maju :( piękny tatuaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jakieś stylizacje? :)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie posty, zwyczajne, ale zarazem inne niż wszystkie.
    A tatuaże kocham, Twój jest przeeepiękny <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wiosenne porządki splotły się w czasie z remontem, więc mam pracy aż nazbyt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas na leniwe dni każdemu jest potrzebny;) Dobrze jeśli mozemy sobie na to pozwolic;)
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczniutki tatuaż, już widziałam go na twoim instagramie :)
    Co do postów, to chętnie zobaczyłabym posty z twoimi zdjęciami, może jakaś stylizacja, coś o kosmetykach lub DIY.
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam pojęcia jakie możesz napisać posty. Te luźniejsze też są dobre!
    A skarpetki to naprawdę są fajne! :p
    Ładne zdjęcia Ci wyszły:)
    Masz piękny tatuaż!
    W sumie widzę też gitarę elektroniczną too - możesz napisać o hobby, znaczeniu tatuażu. Chyba, że już kiedyś pisałaś, ale no jestem tu pierwszy raz :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładny tatuaż , nie martwiłaś się czy za klika lat też będzie się podobał ? A co do postów to może jakieś DIY

    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    Robię konkurs może weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, niezły tatuaż :)
    Ja lubię pisać np posty przemyśleniowe, ciężko mi podać ci jakiś temat, ale jest wiele sposób, żeby się zainspirować.
    Też mam raczej luźniejsze weekendy. W sumie to nie powinny takie być, ale czasem szkoda mi czasu na naukę i wolę wyjść na spacer i zachwycać się pogodą :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tatuaż :)
    Z niecierpliwością czekam na ciepłą pogodę, od czasu do czasu można poczuć wiosnę, ale szybko psuje ją deszcz :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również liczę na cieplejsze dni ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że nie tylko ja mam dość już tego zimna :). Świetny tatuaż. A co do postów, możesz napisać jakieś o swojej pasji, hobby ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Z własnego "blogowego doświadczenia" wiem, że znalazłoby się troszkę osób, które przepadają za ingerowaniem w to, co jesz na dany posiłek i z chęcią przeglądałoby tego typu wpisy...ludzie lubią takie klimaty :-) Bardzo spodobał mi się Twój tatuaż. Dlaczego zdecydowałaś się go wykonać i co skierowało Cię ku takiemu wzorowi? Czy planujesz zrobienie następnego wzoru? Może właśnie tej tematyce powinnaś poświęcić kolejny wpis? Sądzę, że miałby wzięcie :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny tatuaż! Mi też już od dawna się marzy, ale jakoś nie mam odwagi, aby go zrobić, hihi :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny tatuaż. Ja szczerze nie mam pomysłu na to co chciałabym przeczytać u Ciebie na blogu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały wzór :-}
    Może kiedyś zrobię sobie podobny,
    jeśli nie zmieni mi się gust.
    Czas pokaże :-}

    tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, bardzo odważny tatuaż :) super...a z nauką tak to już jest ;)niestety trzeba się mocno mobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczny tatuaż <3
    możesz napisać jakieś posty z własnymi refleksjami na temat czegoś, ja bardzo lubie czytać takie posty

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  32. o mi też się szafa nie chce zamknąć ;)A jak przychodzi co do czego to nie mam w co się ubrać :D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bardzo lubię takie luźne posty i czekam na więcej:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają pysznie! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pisania!
Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!