#13 CIY: Avocado pudding



Składniki:
→ awokado
→ kefir
→ łyżka kakao 
→ pestki słonecznika



1. Awokado przecinamy na pół, wyjmujemy pestkę i połowę wydrążamy. 
2. Miąższ, kefir i kakao blendujemy na gładką masę. 
3. Przelewamy budyń do miseczki i posypujemy słonecznikiem.




Jedliście kiedyś taki 'budyń'? Smakował Wam?

tumblr | instagram | vinted | ask |

20 rzeczy, które powinieneś robić codziennie


1. Wstawaj wcześniej.
Nie tylko to poprawi twoją produktywność, ale również da ci więcej czasu, aby zrobić sobie dobre, zdrowe śniadanie.

 
2. Pościel łóżko.
Niby mała rzecz, ale po długim dniu w szkole czy pracy miło jest położyć się na czystym i świeżym łóżku.

 
3. Jeśli chcesz, spędź trochę czasu skupiając się na swoim wyglądzie.
Wybierz sobie ubranie na następny dzień, wypróbuj jakiś makijaż. Zrób cokolwiek co poprawi twoją pewność siebie i samoocenę. 

 
4. Nawadniaj się!
Miej zawsze przy sobie butelkę wody gdziekolwiek idziesz. 

 
5. Rozciągaj się.
Tym rozluźnisz spięte mięśnie.

 
6. Słuchaj muzyki!
Stwórz listę piosenek w swoim telefonie, które poprawiają ci humor. Słuchaj piosenek, które sprawią, że się uśmiechniesz, a nie takich, które cię jeszcze bardziej zdołują.

 
7. Skomplementuj jedną osobę każdego dnia.
Może to być ktoś z rodziny, koleżanka, sąsiad czy ktoś kogo nie znasz.

 
8. Bądź miła/y.
Jeżeli ktoś przytrzyma drzwi dla ciebie albo przepuści cię pierwszą powiedz 'dziękuję'. To nie boli, a tej osobie zrobi się na pewno miło (wspierajmy dżentelmenów!).

 
9. Jedz owoce i warzywa.
Zawsze wybieraj zdrowe zamienniki.

 
10. Śmiej się! 
Spotkaj się ze znajomymi, obejrzyj jaką komedię, powspominaj śmieszne momenty, które ci się przydarzyły. 

 
11. Bądź optymistą!
Szukaj zawsze pozytywów. Nie ma sensu skupiać się na negatywach, ponieważ to i tak nie pomorze.

 
12. Ćwicz.
Nie muszą być to intensywne ćwiczenia. Przebiegnij się dookoła bloku, wyjdź na spacer z psem, a nawet, jeśli masz taką możliwość, potańcz na XBOX'ie.

 
13. Czytaj!
Weź książkę czy jakiś magazyn ze sobą. Spędź trochę wolnego czasu na czytaniu.

 
14. Spróbuj i ucz się nowy rzeczy każdego dnia.
Może to być nawet interesująca informacja, którą zobaczyłaś/eś w internecie albo jakaś nowa umiejętność, której ktoś cię nauczył.

 
15. Pomagaj innym kiedy możesz.
Wytłumacz coś koledze ze szkoły lub zaoferuj sąsiadce pomoc przy noszeniu zakupów.

 
16. Nie zwlekaj.
Nie ważne jak bardzo ci się nie chcę, nie odkładaj niczego na później. Popchnij siebie do działania i skończ to, co zaczęłaś dzisiaj.

 
17. Napij się herbaty.
Tak po prostu.

 
18. Relaksuj się.
Znajdź czas na rzeczy, które cię relaksują. Może to być malowanie, długa kąpiel, gra w ulubioną grę czy bieg.

 
19. Nie żyj swoimi błędami!
Wyciągnij z nich wnioski.

 
20. Bądź dla siebie dobra/y.
Jeżeli kochasz siebie, inni też to zrobią.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Korzyści skakanki



Pomaga nie tylko płucom, sercu i mięśniom, ale także mózgowi i systemowi nerwowemu.



Daje mięśniom wokół talii, ramionom i barkom nie zły trening.


Jest dobra dla łydek, stawów skokowych, kolan i ud.



Tak jak dla mięśni, skakanka jest dobra dla serca i płuc, co znaczy, że poprawiawydolność układu krążenia, a z tym zdrowie.



Poprawia koordynacje, równowagę, zręczność, szybkość i koordynację ręka-oko.



Jest świetnym spalaczem kalorii.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Back to school: Organizacja

 
 

Hej,
wiele z nas mówi, że nie ma na nic czasu. W roku szkolnym typowy tydzień w większości jest skupiony głównie na nauce. Można to zmienić, wystarczy tylko chcieć i dobrze się zorganizować, a uda nam się wydłużyć chociaż trochę swoją dobę. Pomocny jest przy tym kalendarz, który ja kupiłam w biedronce, ale można zrobić podobny z zeszytu. :)


1. Zrób plan dnia!
Spisz na kartce, co musisz zrobić w danym dniu, co chcesz zjeść i o której godzinie (to porada dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę ze zdrowym trybem życia). Przez to uda ci się zorganizować czas tak, że zdążysz to wszystko zrealizować, a nawet znajdziesz parę minut dla siebie!

 
2. Nie odkładaj niczego na później!
Odkładanie na później nie prowadzi do niczego dobrego, za to wszystkie rzeczy skumulują się w jeden wielki chaos i nie będziesz wiedział/a za co się zabrać. Ja zawsze po kolacji zabieram się za zadania, które miałam zadane w danym dniu i dlatego prawie zawsze jestem przygotowana do lekcji.

3. Rób notatki!
Zawsze, gdy mam się uczyć na sprawdzian (głównie z przedmiotów zawodowych) spisuje sobie wszystkie lekcje na kartce. Lepiej jest mi się uczyć z niej niż z zeszytu. 
Również dajcie Waszym notatkom trochę koloru! Nie od dziś wiadomo, że różne barwy pomagają nam zapamiętać ważne rzeczy. Kolorowe podreślacze czy długopisy na pewno je ożywią!


4. Zaplanuj czas dla siebie!
Nie muszą być to dwie godziny. Wystarczy nawet 15 czy 30 minut, abyś mógł/mogła się zrelaksować. W tym czasie zrób to co chcesz. Weź kąpiel, zrób trening, pójdź na spacer, rolki, pobiegać czy zrób sobie coś pysznego do jedzenia! Trochę relaksu przyda się po ciężkim dniu!


Moje zakupy na ten rok szkolny nie były zbyt duże, ponieważ rok temu kupiłam mnóstwo zeszytów, które teraz muszę wykorzystać. Zaopatrzyłam się tylko w najpotrzebniejsze rzeczy. :)

A Wy jesteście zorganizowani? Stosujecie podobne metody?

tumblr | instagram | vinted | ask |