Przekąski

Suszone winogrona zaspokajają apetyt na słodycze, zawierają dużo wapnia i pomagają zmniejszyć poziom cholesterolu. Oczywiście nie wolno przesadzić z ilością, ponieważ są kaloryczne. 100 gram to 298 kcal.

Słonecznik jest cennym źródłem białka i korzystnie działających na serce tłuszczów. Jedzenie ich obniża poziom cholesterolu, zawierają magnez, który stabilizuje układ nerwowy i ułatwia koncentrację. Cynk i witamina E znajdujące się w słoneczniku mają dobroczynne działanie na skórę. Pestki są kaloryczne, dlatego należy poprzestać na małej garstce. 100 gram to 523 kcal.

Marchewka (i inne warzywa)
Marchew zawiera dużo błonnika, który poprawia pracę jelit i zapobiega zaparciom. Jest źródłem beta-karotenu mającego właściwości przeciwnowotworowe oraz witaminy A poprawiającej wzrok. 100 gram to 27 kcal.

Zamiast owocowych wybieraj te naturalne, są mniej kaloryczne i mają mniej cukru. Unikaj jogurtów, które mają długi spis składników. Powinny tam być tylko: mleko i szczepy bakterii. Jeśli masz ochotę na owocowy jogurt - dodaj do niego owoców. 100 gram to około 61 kcal.

Jabłka mają dużo błonnika, który daje uczucie sytości, a także poprawia trawienie. Zawierają wapń i krzem, który mają doskonały wpływ na włosy i paznokcie. Owoce należy jeść ze skórką.Średniej wielkości jabłko, czyli 150 g to około 70 kcal.

Dostępne są na słono i na słodko. Nie wybieraj tych oblanych czekoladą! Posiadają one błonnik, ale nie należy przesadzać. 100 g to 391 kcal.

A wy jakie macie przekąski?


tumblr | instagram | vinted | ask |

33 komentarze:

  1. O mniam mniam jakie pyszności ! <3 kocham kocham kocham rodzynki <3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam wszelkie owoce z jogurtem <3
    wgl nie wiedziałam że marchew ma tak malutko kalorii ;o
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko z tych rzeczy kocham oprocz rodzynek..
    WESOLYCH SWIAT WIELKANOCNYH ORAZ MOKREGO DYNGUSA! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na post :D
    Uwielbiam wafle ryżowe, najlepsze są z masłem orzechowym!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. post idealny dla mnie, oby więcej takich :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rodzynki, ale dodawanie ich do sernika to profanacja..
    Ciekawy post jak zawsze, uwielbiam forme i sposób w jaki piszesz :)
    Nałogowo pożeram wafle ryżowe, ale trenerzy personalni i dietetycy prują sie o to. Cośtam o weglodowanach, czy cos..
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę znieść rodzynek w serniku xd Z tymi waflami ryżowymi to wiadomo - z umiarem. :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie zdrowe przekąski. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czasem zajadam suszoną żurawinę (staram się wybierać tę nie słodzoną). A z jogurtów naturalnych to najlepszy skład mają te od Zott i Bakomy i zazwyczaj je wybieram. Zawsze warto zmiksować jogurt+owoce niżeli kupować gotowy, wysokosłodzony jogurt :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam ci jagody goji!Wspomagają odchudzanie i są naprawdę dobrą przekąską :3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo smakowicie ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pestki słonecznika mogę jeść na kilogramy :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham rodzynki, szczegolnie jak mam ochote na słodkie. A oprócz tego jedną z moim ulubionych przekąsek są wafle ryżowe z owocami np. pokrojonymi jabłkiem czy bananem na wierzch.

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham marchewki, jabłka oraz wafle ryżowe :) Przepyszne! :)
    Bardzo przydatny post, na pewno wiele osób z niego skorzysta.

    Powodzenia!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog, I'm following your social profiles!!
    I've change my blog. Can you please subscribe to my blog ? You can do it at the bottom of the page where it says:
    DON'T MISS ANYTHING.

    You just write your email and then in your inbox you can accept the request.
    Please check my last post --> I'm Lydia Medina

    xx
    Ly♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zazwyczaj jako przekąskę jem banana (który soją drogą też jest dość kaloryczny) :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają one fantastyczny wpływ na naszą dziewczęcą cerę ♥
    BLOG MVRSELINV

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak jestem u ciebie na blogu to jestem głodna bo masz zdjęcia jedzenia haha. Ja uwielbiam różne ziarna i orzechy włoskie :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. koktajle i jogurty naturalne albo serek wiejski ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog i post! Zawsze gdy mnie boli brzuch to.sięgam.po jabłko, nigdy nie zawiodło! A wafle ryżowe zawsze zabieram.ze sobą na wycieczki :) Pozdrawiam!



    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/03/sesja-2-youngstarsontour2016.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Rok temu "nauczyłam się" jeść jogurt naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam że w waflach ryżowych jest mniej kalorii :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię słonecznik i żurawinę, ale nie znoszę rodzynek. :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja najczęściej zabieram do pracy jabłuszka, najzdrowsze, a przy tym tanie i łatwo dostępne (bach komuś z drzewa) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wafle ryżowe są pyszne!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rodzynkow nie lubie, ale pestki slonecznika - pycha! I wafle ryzowe... czasme jak mi sie chce cos slodkiego to wlasnie te czekoladowe wybieram :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pościk, mega przydatny!;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  28. wafle ryżowe smakujące jak karton, ale jak się chce mieć płaski brzuch to trzeba jeść :D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  29. W szczególności rodzynki i wafle ryżowe, najlepsze! :D Zawsze do jogurtu dodaję owoców, jej, jakie to wtedy jest pyszne. c: Arleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pisania!
Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!