#5 CIY: Szybkie i zdrowe śniadanie

Hej,
dzisiaj przychodzę do was z przepisem na śniadanie. Oczywiście jest bardzo proste, a mianowicie są to płatki z mlekiem. Niby nic, ale gdy wybierze się te pełnoziarniste i doda się do nich owoce i orzechy to przeradza się to w zdrowy posiłek. 
Ostatnio znudziła mi się ta moja ukochana owsianka, więc postanowiłam coś zmienić w swoim śniadaniu. :)


☼ płatki pełnoziarniste (bez cukru)
☼ mleko 2%
☼ banan (lub inny owoc)
☼ orzechy
☼ siemię lniane
☼ bakalie

 
 
 
 
 

A Wy co jecie na śniadanie? Wypróbujecie przepis?

tumblr | instagram | vinted |

Motywacja

Hej,
jak Wam minęły ostatnie tygodnie szkoły? U mnie nie było najgorzej, chociaż już z zawodowych miałam sprawdzian i szykuje się kolejny. Na razie oceny są pozytywne, ale zobaczymy jak będzie później. :)
Dzisiaj postanowiłam napisać takiego posta, który zmotywuje mnie chociaż trochę do działania. Jak widzieliście moją roczną metamorfozę, to nie wyglądam już jak na zdjęciu po prawej stronie. Przytyło mi się 10 kilogramów, ale nie tylko w kilogramach, ale i w objętości, więc wracam do starych nawyków a przynajmniej mam taki zamiar. Wypisze dzisiaj moje postanowienia a w listopadzie je podsumuję ze zdjęciami z przed i po. :)


Jest to mój największy problem teraz, ponieważ co chwilę coś podjadam - oczywiście nie zdrowego. Muszę popracować nad silną wolą. 

Wiadomo, każdego one kuszą. Najlepiej jest nie kupować ich do domu, ale niestety moja rodzina co chwile musi coś kupić, nawet jak w domu jest cały barek w słodyczach.... Silna wola musi tym razem wygrać!


Jak się ruszamy to nie myślimy o jedzeniu. Więc zamiast siedzieć w domu będę wychodzić na spacery. Z codziennym treningiem nie mam problemu, ponieważ nie przestałam ćwiczyć - mam już taki nawyk, że codziennie muszę odpalić tą Ewkę. :D

Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
Z tym też nie mam problemu, bo wypijam mniej więcej 3 litry dziennie, ale tym razem jak będę chciała coś podjeść to po prostu napiję się wody. Mam nadzieję, że to zadziała. (:

Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do formy sprzed wakacji, a może nawet i lepszej. :) Trzymajcie za mnie kciuki! Dzisiaj pierwszy dzień! 

Przyłączycie się?!
(Bardzo proszę o klikanie w bannery na pasku bocznym bloga. :))


Polecane blogi:


tumblr | instagram | vinted |

Czasami żeby pomóc innym, najpierw musimy pomóc sobie...

"Najpierw załóż maskę tlenową sobie, a później martw się o resztę, bo inaczej nie pomożesz nikomu - łącznie ze sobą." 

Dzisiaj pisze do was Monika z bloga just-do-one-step.blogspot.com . Napisałam do Darii maila i postanowiłyśmy wymienić się postami. Nie będę dłużej pisać, tylko przejdę do tematu posta.
Zastanówcie się, jak często jest tak, że pomagamy innym, a sami odrzucamy tą pomoc? Nie lubimy mówić o sobie, naszych uczuciach, problemach, zmartwieniach. Lekceważymy siebie, odkładamy na dalszy plan.  Okey, rozumiem, powinniśmy pomagać innym, ale nie zapominajmy o sobie. Pomagając innym, nie pomagamy sobie, dajemy innym rady, których sami nie stosujemy, więc jak one mogą być pomocne?
Trzymamy w sobie wszystkie emocje, które są jak tykająca bomba. Zamiast pomagać innym najpierw pomóż sobie, wyrzuć z siebie to, co Cię smuci, męczy. Dopiero wtedy będziesz w stanie pomóc innym.
Pamiętaj o tym, żeby w codziennym grafiku znaleźć też chwilę dla siebie, usiądź, odpocznij, odpręż się. Ty też jesteś ważna!

Przygotuj się na jesień z Dresslink!

Hej,
jak minął Wam pierwszy tydzień szkoły? U mnie było całkiem dobrze. W czwartek dowiedziałam się, że muszę zmienić miejsce praktyk, ponieważ ta placówka nie chce już mieć praktykantek. No cóż. Trzeba sobie jakoś z tym poradzić. Teraz na zawodowych lekcjach, które nazywają się Chów, hodowla i inseminacja zwierząt,  mamy taki lekki zapierdziel, ponieważ już w styczniu mam pierwszą kwalifikacje. Boję się, że jej nie zdam, ale zobaczymy. Najwyżej będę poprawiać. :D
Posty będą się teraz pojawiać chyba raz w tygodniu, czasami może rzadziej. Zależy czy będę mieć zdjęcia, pomysł i czas.
Jakiś czas temu znów napisała do mnie firma Dresslink. Poprosili mnie, abym zrobiła dla Was kolejną wish listę. Wszystko jest po staremu, tylko zmieniła się moja konsultantka. Zamiast Sliny jest Carly. W tej wish liście przedstawię Wam niezbędniki na jesień. :) Bardzo proszę o klikanie w linki. :)

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

Co Wam się najbardziej podoba? Poklikacie w linki? 
(Podajcie cenę co najmniej 3 rzeczy a wybiorę kilka blogów i polecę w następnym poście. :))


tumblr | instagram | vinted |

10 powodów, aby zrobić trening


1. Poprawia humor.

2. Sprawia, że jesteś szczęśliwsza.
Nie od dziś wiadomo, że dobry trening poprawia humor (endorfiny i te sprawy). Gdy jesteś zła lub się z kimś pokłócisz - poćwicz trochę. Od razu Ci przejdzie. Dzięki temu będziesz się mniej denerwować a co za tym idzie - będziesz szczęśliwsza.

| bluzka - H&M | naszyjnik - Dresslink | spodenki - Cubus | buty i zegarek  - Converse |

 3. Podnosi samoocenę.

4. Daje Ci pewność siebie.
Ćwicząc lepiej wyglądasz i nabierasz pewności siebie i swojego ciała.



7. Wzmacnia Twoje ciało i serce

Wiadomo, ciało powinno być w dobrej kondycji abyśmy mogli normalnie funkcjonować. A co jeszcze się wiąże z kondycją? Pomoże Ci ona przetrwać Igrzyska Śmierci czy Apokalipsę Zombie.


9. Przyśpiesza metabolizm i spalanie kalorii.
Trening podkręca metabolizm i przemianę materii, a przy okazji spali również trochę kalorii. Dzięki temu możemy pozwolić sobie na więcej jedzenia. :D

 

10. Lepiej śpisz.
Po treningu zazwyczaj jest się trochę rozbudzonym, ale też zmęczonym. Da się to poczuć po porannym treningu i całym dniu na nogach. Nic tylko się położyć do łóżka - zaśniesz od razu. 


A Wy jakie macie powody, aby zrobić trening?
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted |