#6 DIY: Motivational Wall

 
→ kawałek ściany
→ wydrukowane bądź wywołane zdjęcia
→ UHU patafix (masa mocująca)

To DIY jest bardzo proste - jak większość pokazywanych na moim blogu.
Wystarczy wywołać zdjęcia (opłaca się w empiku przez internet), kupić taką masę mocującą i przyklejać zdjęcia na ścianę. 
Zawsze jak robię trening u siebie w pokoju patrzę na tą ścianę i czytam. Są na niej motywujące napisy, obrazki, coś do mnie przemawia. Na prawdę warto spróbować takiej motywacji.

   

A Wy jak się motywujecie? 


 

#8 Q&A - Rosarium

 
Jaki jest Twój życiowy cel?
Byś szczęśliwą z życiem jakie będę prowadzić i robić to, co kocham.

 Masz uzdolnienia artystyczne?
Kiedyś często rysowałam, aktualnie piszę swoje opowiadanie, więc jakiś malutki artysta we mnie jest.

Lubisz czytać? Co konkretnie?
Uwielbiam czytać! Zazwyczaj jest to jakaś literatura młodzieżowa.

 
Film/książka/serial, które zmieniły Twoje życie?
Myślę, że każdy film, serial czy książka zmienia nasz pogląd na otaczający świat.

Imiona dla przyszłych dzieci?
Dla chłopca: Izaak, Joachim, a dla dziewczynki nie mam imienia. 

 
Czego nienawidzisz w ludziach?
Głupoty. Rzadko oglądam wiadomości, ale gdy już je włączę to zawsze łapię się za głowę. Po prostu niektórzy ludzie to debile (bez urazy oczywiście).

 Ulubiona piosenka na ten moment?   
 Umiesz/lubisz tańczyć?
Umiem, chociaż każdemu powiedziałabym, że nie. Też lubię, ale wtedy kiedy nikt nie patrzy.

Ulubione zwierzę?
Wilk.

 
Film, który nigdy Ci się nie znudzi?
High School Musical.

Jak się dziś czujesz?
Jestem trochę obolała po piątkowym Wesołym Miasteczku.

Oglądane seriale?
Jest ich bardzo dużo: TeenWolf, Riverdale, ShadowHunters, Stranger Things, The Fosters, My Mad Fat Diary, Drake&Josh i wiele innych. 

 
Co chcesz zwiedzić na świecie?
Nie mam wybranych konkretnych miejsc. Ogólnie chciałabym zwiedzić cały świat.

Co sądzisz o feminizmie?
Wszystkim znajomym ze szkoły zawsze mówię, że kiedyś znajdą mnie na paradzie feministek i będę tam przemawiać. Jeśli chodzi o feminizm to nie jestem jakąś zagorzałą, ale nie podoba mi się jak faceci traktują kobiety jak przedmiot. Ostatnio w szkole opierniczyłam mojego nauczyciela z angielskiego, który mówił nam, że mamy mieć dużo dzieci - facetowi łatwo powiedzieć, bo nie musi ich rodzić.

 
Muzyka, która sprawia, że odlatujesz w inny wymiar?
Uwielbiam ostatnio zespół Simple Plan. Ma on piosenki, które zawsze pasują do mojego stanu. Jest to Pop Punk/Punk.

Słowo, które najlepiej Cię opisuje?
#REBEL - tak kiedyś mnie nazwał pan z angielskiego.

 
Jaki talent chciałabyś mieć?
Jeść i nie tyć.


Byliście kiedyś w Rosarium w Chorzowie? 


 

10 sposobów, aby wrócić na właściwe tory w diecie


ZACZNIJ TERAZ, bo kiedy indziej?


PIJ WODĘ co każdą godzinę.


ZAPLANUJ każdy posiłek.


JEDZ. Nie każ się za przejedzenie przez głodówki.


PRZEJRZYJ swój dziennik żywieniowy i powtórz dobry tydzień.


PRZYPOMINAJ sobie jak daleko już zaszłaś.


RUSZAJ SIĘ. Masz się spocić.


NIE POZWÓL, aby zły tydzień zmienił się w zły miesiąc.


WARZYWA są twoimi przyjaciółmi.


POWTÓRZ to jutro.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

ZOO we Wrocławiu

 
Hej, 
połowa wakacji już niestety za nami. W tym roku mogę powiedzieć, że lipiec był aktywny. Byłam w zoo we Wrocławiu i Chorzowie i również byłam w Wiśle na Baraniej Górze. Bardzo się dużo chodziliśmy w te dni. Poza tym znalazłam pracę. Chodzę do niej w poniedziałki, środy i piątki, więc mam trochę czasu dla siebie w inne dni. Nie zarobię jakoś specjalnie dużo, ale wystarczająco.
Sezon na moje ulubione truskawki się niestety skończył, ale dużo ich zamroziłam, więc będę sobie robić sorbety. Ostatnio często moja babcia robi pierogi, a najlepsze są te z jagodami, chociaż niestety w tym roku są bardzo drogie.
Za nie cały miesiąc są wyniki egzaminu zawodowego i boję się części praktycznej. Mam nadzieję, że zdałam, bo nie mam zamiaru przechodzić przez trzęsące się ręce jeszcze raz.

  
 
 
  
 
  
 
 
 
 

A Wy co robiliście w lipcu?

#19 CIY: Fit Raffaello

 kasza jaglana
→ wiórki kokosowe
→ odżywka białkowa o smaku kokosowym*
 mleko/woda/mleko kokosowe
 dowolne dodatki*
* można dodawać, ale nie trzeba

 
 
 1. Kaszę (u mnie 100g) rozgotować, aby się kleiła z odżywką białkową i wiórkami kokosowymi (ja gotowałam w 100 ml mleka i szklance wody, jeśli ktoś nie ma odżywki białkowej można użyć mleka/wody kokosowej lub dać więcej wiórek).
2. Odstawić kasze, aby ostygła i na talerz wsypać wiórki kokosowe (ja dodałam jeszcze siemię lniane).
3. Gdy kasza przestygnie, zamoczyć ręce w zimnej wodzie i formować kulki wielkości moreli, po czym obtaczać w wiórkach.
4. Uformowane raffaello wstawić do lodówki na kilka godzin. Najlepiej jest je zjeść w ciągu 3 dni. :)

   
 
 

Robiliście lub jedliście kiedyś takie raffaello? 


Korzyści letnich owoców

 
Mango (~73 kalorie/pół owocu)
Obniża cholesterol, odblokowuje pory, utrzymuje zdrowie oczu i poprawia trawienie. Jest jednym ze źródeł antyoksydantów.
Witamina C: 48% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 16% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 8% dziennego zapotrzebowania

 
Pomarańcza (~65 kalorii/owoc)
Zwiększa zdrowie serca, pomaga zapobiegać różnym rodzajom raka i reguluje ciśnienie krwi. Skórka z pomarańczy może odstraszać pewne rodzaje owadów, w tym komary.
Witamina C: 106% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania
Wapń: 6% dziennego zapotrzebowania

 
Truskawki (~53 kalorie/kubek)
Obniżają cholesterol, poprawiają pamięć krótkoterminową i pomaga budować silne włosy i paznokcie. Antyoksydanty, które znajdują się w truskawkach powstrzymują rozwój komórek rakowych. Jedzenie ich może sprawić, że twoje zęby będą bielsze.
Witamina C: 163% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania

 
Maliny (~64 kalorie/kubek)
Zmniejsza ryzyko chorób serca, opóźnia procesy starzenia i normalizuje poziom cukru we krwi. Maliny również występują w żółtych, fioletowych i czarnych odmianach.
Witamina C: 54% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 32% dziennego zapotrzebowania
Potas: 5% dziennego zapotrzebowania
Żelazo: 5% dziennego zapotrzebowania

 
Arbuz (85 kalorii/plaster)
Utrzymuje zdrowie oczu i serca, zapewnia wsparcie układowi immunologicznemu i pomaga zapobiegać rakowi. Arbuz zawiera likopen, antyoksydant, który chroni przed promieniowaniem UV ze słońca. Występuje również w żółtej wersji.
Witamina C: 39% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 33% dziennego zapotrzebowania
Potas: 9% dziennego zapotrzebowania

 
Jagody (83 kalorie/kubek)
Poprawiają siłę mózgu, sprzyjają zdrowemu metabolizmowi, zapobiegają udarom i zmniejszają tłuszcz na brzuchu. Antyoksydanty zawarte w jagodzie spowalniają proces starzenia się skóry.
Witamina C: 38% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 14% dziennego zapotrzebowania
Żelazo: 11% dziennego zapotrzebowania

 
Jeżyny (62 kalorie/kubek)
Utrzymują skórę w młodym wyglądzie i mają najwyższy poziom przeciwutleniaczy ze wszystkich owoców.
Witamina C: 50% dziennego zapotrzebowania
Witamina A: 6% dziennego zapotrzebowania
Błonnik: 31% dziennego zapotrzebowania
Potas: 7% dziennego zapotrzebowania

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.