Zalety oleju kokosowego

 
Dba o włosy, zęby i skórę.

 
Poprawia poziom cholesterolu we krwi.

 
Zwiększa odporność.

 
Wspiera poprawne trawienie i metabolizm.

 
Pomaga spalić tłuszcz.

 
Kwas laurynowy zawarty w oleju kokosowym może mieć działanie antybakteryjne, antywirusowe i antygrzybiczne.

 
Pomaga zmniejszyć głód.

 
Jest dobry dla serca


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted |

#16 CIY: Naleśniki z makiem

 

→ Pół szklanki mleka (może być pół szklanki wody lub pół na pół)
→ Pół szklanki mąki ryżowej
→ Jajko
Mak
→ Ulubione dodatki do posmarowania

 
1. Wszystkie składniki dokładnie zmiksować.
2. Patelnię do naleśników lekko posmarować olejem kokosowym.
3. Smażyć, dopóki nie zaczną pojawiać się bąbelki na powierzchni i przewrócić na drugą stronę.

 
 

tumblr | instagram | vinted |

Lazy days

 

Cześć,
dawno na blogu nie pojawiał się post typowo lifestylowy. Nie lubię pisać ich za często, bo też nawet nie mam o czym. Nikogo przecież nie interesuje to, co zjadłam na śniadanie, jakie skarpetki ubrałam czy o której wstałam. Czasem jednak trzeba napisać coś bardziej luźniejszego, zwłaszcza jak nie ma się pomysłu na post. Na blogu chcę poruszać tematy, które Was interesują, dlatego w komentarzach piszcie co chcielibyście zobaczyć w najbliższych postach!
Ostatnio nie mam w ogóle chęci do nauki, dlatego każdy weekend u mnie polega na nadrabianiu seriali lub po prostu na nic nie robieniu. Ale muszę się w końcu wziąć w garść, ponieważ co chwilę mam jakieś sprawdziany czy kartkówki a same się one nie napiszą.
Nadszedł już marzec i mam nadzieję, że będzie się robić coraz cieplej, bo mam już dość tego zimna. W związku z tym nadchodzi czas na wiosenne porządki. Muszę w końcu posprzątać w swojej szafie, bo nie ukrywam czasem nie chce się domknąć. Na pewno jakieś rzeczy pojawią się na vinted, więc zapraszam.

 


Jakie posty chcecie zobaczyć na blogu?!

tumblr | instagram | vinted |

Dlaczego warto pić zieloną herbatę?

 
Jest źródłem antyoksydantów.

 
Pomaga przy spalaniu tłuszczu.

 
Zmniejsza stres i zwiększa siłę mózgu.

 
Obniża wysokie ciśnienie krwi.

 
Pomaga zapobiegać próchnicy zębów i brzydkiemu zapachowi z ust.

 
Zwiększa odporność przeciwko chorobom.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Czemu dieta jest trudna?


Jak się trzymać diety, kiedy pokusy czyhają za rogiem?
Niestety nie ma takiej metody, która ułatwia nam nie jedzenie słodyczy czy fast food'ów. Jedyne co nam może pomóc to silna wola, która jednak nie zawsze jest silna. Trzeba się po prostu zaprzeć, powtarzać sobie coś, co do nas przemawia albo wyobrażać sobie w głowie swój cel. 

 
Jak praktykować zasady z posta Clean eating?
Na pierwszy rzut oka nie są one trudne. Trudność może pojawić się wtedy, gdy musimy je wprowadzić do życia. Małe kroki to klucz! Nie lubisz smaku wody? Dodaj do niej ulubione owoce. Jeśli nie potrafisz jeść śniadań nie jedz wtedy czegoś ogromnego tylko napij się wtedy herbaty i przegryź do tego owoc. Najciężej jest nie jeść cukru, bo jest on dodawany do wszystkiego. Trzeba po prostu nauczyć się czytać składy i wybierać świadomie. 

 
Dlaczego tak ciężko się powstrzymać od słodyczy?
Cukier uzależnia. Im więcej jemy słodyczy tym są one dla nas mniej słodkie i potrzebujemy więcej, żeby zaspokoić swoją ochotę na słodycze. Tak na prawdę, kiedy na przykład mamy ochotę na czekoladę, to może po prostu potrzebujemy magnezu? Warto wtedy sięgnąć po coś zdrowego co zawiera magnez i sprawdzić czy ochota na czekoladę nam minie.

Zdjęcia ©WeHeartIt

tumblr | instagram | vinted | ask |

Działanie imbiru

 
Podczas przeziębienia nie tylko rozgrzewa, ale również podnosi odporność.

Jest skutecznym środkiem przeciwwymiotnym i redukującym mdłości. Zaleca się go również w przypadku choroby lokomocyjnej i morskiej.

 
Jeśli boli brzuch, zamiast łykać tabletki, lepiej wypić ciepłą wodę ze startym korzeniem imbiru.

Ma właściwości przeciwzapalne i przeciwbólowe.

 
Obniża poziom cukru we krwi.

Ma właściwości antyrakowe. Zwalcza powstawanie komórek nowotworowych.

 
Leczy migreny.

Woda z imbirem zalecana jest do płukania jamy ustnej, którą odkaża i odświeża.

Zwiększa koncentracje i wydajność mózgu.

  
Zdjęcia z Google
Informacje wzięte z gazety z programem.
tumblr | instagram | vinted | ask |

Korzyści ogórka



Jest bogaty w witaminę A, która sprzyja zdrowiu wzroku.



Jest pełny witaminy B, która doda twojemu ciału energii.



Może być używany miejscowo, żeby ulżyć poparzeniom słonecznym i opuchniętym oczom.



Jest dobrym źródłem włókna, które zapewnia optymalne trawienie.



Zawiera enzym, który pomaga organizmowi strawić białko.



Pomaga oczyścić organizm z toksyn.



Jest bogaty w magnez i potas, które pomagają regulować ciśnienie krwi.



Ma dużo krzemionki, która zapobiega chorobom serca i osteoporozie.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |


#15 CIY: Pankejki bananowe

 
Cześć, 
dzisiaj mam dla Was post z przepisem, który był już kiedyś chyba tu na blogu, ale ten jest wersją z mąką. Poza tym pośród wszystkich postów może być trudno znaleźć ten jeden przepis. :) Z niego wyszło mi około 12 placków. Nie trzeba dodawać do nich cukru ani żadnego słodzidła, ponieważ banan jest już wystarczająco słodki.
Już jutro niestety wracam do szkoły. Moje ferie się skończyły i nie zrobiłam w nie niczego produktywnego oprócz tego, że dopiero dzisiaj posprzątałam w pokoju. Przez pierwszy tydzień byłam chora (moje szczęście). W drugim zaś miałam jechać do Krakowa, ale wiadomo, że jak ja coś planuje z wyprzedzeniem to nic z tego nie wychodzi... Ale nic na to nie poradzę. Po takiej przerwie nie mam już ochoty wracać do szkoły, najchętniej zostałabym w domu.

 
→ Banan
 Dwa jajka
 30 gram mąki ryżowej

 
1. Wszystko ze sobą miksujemy.
2. Smażymy na patelni do naleśników na oleju kokosowym (jeśli patelnia nie przywiera można smażyć bez tłuszczu).

 

tumblr | instagram | vinted | ask |

Pierwszy raz


Pierwsze razy i początki bywają trudne. Ja odkąd pamiętam byłam nieśmiała, wszystkiego się wstydziłam i bałam się pójść sama na siłownie i właśnie dlatego zaczęłam ćwiczyć w domu. Na YouTube można znaleźć mnóstwo filmików z treningami jak i tych instruktażowych, gdzie dokładnie zobaczy się jak poprawnie wykonać dane ćwiczenie.
Pewnego dnia usłyszałam o Ewie Chodakowskiej. Wszyscy ją zachwalali, więc i ja postanowiłam spróbować jej metody. Jako pierwszy włączyłam Skalpel. Była to mordęga, nie potrafiłam zrobić tyle powtórzeń co ona, nawet chyba nie zrobiłam do końca treningu. Na drugi dzień mięśnie, których nigdy nie używałam w ten sposób, chociaż byłam w klasie siatkarskiej, dały o sobie znać. Więc zrobiłam drugi trening, potem trzeci i przestałam. Wkurzałam się, że Ewka robi to z taką łatwością, nie ma zadyszki, nie poci się. Uznałam, że jest to dla mnie za trudne, że w internecie znajdę łatwiejsze ćwiczenia. Zaprzestałam do wakacji, w roku, w którym skończyłam gimnazjum. Chciałam wejść do technikum jako nowa osoba, inna, lepsza. Powiedziałam sobie wtedy, już tak na poważnie: Daria, bierzemy się w garść, zdrowo się odżywiamy i zaczynamy ćwiczyć i zaczęłam powoli wprowadzać zmiany. Od tego momentu solidnie trenowałam z Chodakowską.
Oczywiście zaczęłam powoli stopniowo zmniejszałam porcje obiadu, aż w końcu zamiast kotleta smażonego na oleju - gotowałam go na parze, ziemniaki zamieniłam na kaszę lub zamiast do mizerii dodawać śmietany - robiłam ją na jogurcie. Mogło by się wydawać, że są to nic nie znaczące zmiany, ale jednak był to krok do zmiany swojego stylu życia! 
Treningi wtedy były trudne, nie powiem, ale po miesiącu się do nich przyzwyczaiłam! Dzisiaj to już jest dla mnie codzienność. Kiedyś gdzieś przeczytałam słowa: trudno jest zacząć, ale jeszcze trudniej jest przestać. Jest to prawda w 100%! Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez treningu. :)

Przekonaj się jaki był pierwszy raz autorki bloga: bieganiejestspoko.blogspot.com!

  
Zdjęcia ©WeHeartIt

A Wy pamiętacie swój pierwszy raz?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Jak wstawać wcześniej?


1. Przygotuj się na poranek.
Wieczorem wybierz sobie ubranie, aby rano nie marnować na to czasu i przyszykuj sobie śniadanie do szkoły.

 
2. Zrób listę.
Zrób listę tego co zrobisz i zrobiłaś/eś danego dnia, aby oczyścić swoją głowę przed snem.

 
3. Odsłoń żaluzje.
Będzie ci łatwiej wstać, gdy w pokoju jest jaśniej.

 
4. Zaplanuj porę snu.
Gdy będziesz się kładł/a spać o tej samej porze i dostarczysz organizmowi wystarczającą ilość snu łatwiej ci będzie wcześniej wstać.

 
5. Odłóż budzik na drugi koniec pokoju.
Żeby go wyłączyć trzeba będzie wstać i zrobić kilka kroków. 

 
6. Wstań z łóżka.
Nie wciskaj kolejnej drzemki czy nie leż bezczynnie w łóżku. Wstań i zacznij się ubierać, zjedz śniadanie czy weź prysznic. 

 
7. Zjedz śniadanie.
Pełnowartościowy posiłek obudzi twój mózg i doda ci energii.

 
8. Napij się zimnej wody.
Dostaniesz nagłego zastrzyku energii, bo woda przecież będzie zimna. 

 
9. Poruszaj się.
Otwórz okno, wyjdź na dwór i odetchnij świeżym powietrzem. Rozciągnij się czy zrób kilka pajacyków, ale pobiegaj przez chwilę.

 
10. Zapamiętaj zalety!
Jeśli wstaniesz wcześniej ominiesz korki, nie będziesz musiał/a się śpieszyć.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted | ask |