#5 DIY: Dziennik żywieniowy

 
Hej,
już oceny wystawione, połowa czerwca za nami, a za chwilę zakończenie roku szkolnego, który minął mi bardzo szybko. Do szkoły nie chodzę już od ponad tygodnia, ale we wtorek 20 czerwca i w piątek 30 czerwca mam egzamin zawodowy. Bardziej boję się części praktycznej, chociaż już teraz nie potrafię spać w nocy. 
Na blogu dawno nie pojawiało się DIY, dlatego dzisiaj pokaże Wam jak w prosty sposób zrobić sobie dziennik żywieniowy. Jest to banalne i nie wymaga dużo pracy.

 Zeszyt dowolnego formatu
 Kolorowe długopisy
 Naklejki i inne ozdoby


Jak już wspomniałam jest to proste DIY, więc nie ma w nim żadnej filozofii. Wystarczy kupić zeszyt i wypisać w nim wszystko co chcemy śledzić. Ja mam wszystkie posiłki, które jem i dla urozmaicenia piszę je po angielsku, bo wtedy uczę się też nowych słówek. Jest wiele możliwości dekorowania sobie dni np. gdy są święta lub czyjeś urodziny. 
Oczywiście, można kupić sobie już gotowy dziennik, jednak zauważyłam, że są one drogie. Według mnie jak zrobi się coś takiego samemu to ma się więcej motywacji, żeby trzymać się celów, które sobie postawiliśmy. :)

  
 

Prowadzicie taki zeszyt? Pomaga Wam?

Jak nie być dla siebie surowym?

 
1. Twoje pomyłki są częścią twojej nauki.

2. Nie porównuj się z innymi, ponieważ nimi nie jesteś.

3. Nie ma jednego prawidłowego sposobu, by coś zrobić.

 
4. Stań w obronie tego w co wierzysz, nawet jeśli nie jest to popularne.

5. Ucz się od ludzi, którzy cię krytykują.

6.  Zaakceptuj swoje słabości jako swoje cechy.

 
7. Patrz na swoją przeszłość jak na biografię przygodową.

8. Nie bagatelizuj swoich talentów dopóki nie zrobisz ich 100 razy.

9. Każdy problem, który masz nie jest wyjątkowy.

 
10. Inteligencja jest względna, pewność siebie nie.

11. Wyraź swoją złość w kreatywny sposób.

12. Otaczaj się ludźmi, który chcą, abyś odniósł sukces.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

#18 CIY: Omlet białkowy

→ 2 białka
→ 2 żółtka
→ miarka odżywki białkowej
→ łyżka mąki żytniej razowej
→ szczypta proszku do pieczenia

 
1. Białko oddzielić od żółtek i ubić.
2. Dodać odżywkę białkową, mąkę, proszek, żółtko i zmiksować.
3. Smażyć na małej patelni pod przykryciem.
4. Przewrócić na drugą stronę, gdy zaczną pojawiać się bąbelki.

 


Jecie omlety?

tumblr | instagram | vinted |

Rzeczy, która mogą zniszczyć twoją motywację

 
1. Nie posiadanie celów.
Nie osiągniesz swojego celu, jeśli nie będziesz wiedzieć jaki on jest.

2. Wybieranie celu, który cię nie inspiruje. 
Nie będziesz zdolna/y wytrwać w postanowieniu, jeśli końcowy rezultat nie będzie nic dla ciebie znaczył.

 
3. Oczekiwanie natychmiastowych rezultatów. 
Wszystko co jest czegoś warte jest walką. Zmiana wymaga czasu i wysiłku.

4. Brak wsparcia.
Wszyscy potrzebujemy kogoś, kto będzie w nas wierzył i  motywował kiedy zaczniemy czuć się zniechęceni.

  
5. Brak wiary w siebie. 
Jak powiedział Henry Ford Jeśli uważasz, że coś potrafisz lub że czegoś nie potrafisz, na pewno masz rację.

6. Bycie znudzonym.
Większość sukcesów wymaga dużo monotonnej pracy i robienia tego samego wielokrotnie, ale każdy dzień przybliża cię do osiągnięcia tego czego chcesz.

 
7. Bezczynność i lenistwo. 
Musisz opracować plan zanim będzie działał. Marzenia są tylko marzeniami dopóki nie zmienisz swoich myśli w czyny. Ważne też jest dobre zarządzanie swoim czasem. Nie możesz się rozpraszać i odwlekać.

8. Bycie wśród negatywnych ludzi. 
Jest mnóstwo ludzi, którzy widzą tylko wady, problemy i brak rozwiązań. Jeśli będziesz się z nimi zadawał/a stracisz przyjemność i pasję, a twoje pozytywne perspektywy wkrótce zostaną podważone.

 
9. Porównywanie się z innymi.
Każdy z nas jest człowiekiem i rozpoczynamy z innych miejsc: wszyscy wychodzimy na przeciw naszym wyzwaniom i pracujemy w różnym tempie. Pamiętaj to twoja podróż. Bądź cierpliwa/y.

10. Spotkanie z niepowodzeniami. 
Nie ważne jak wielkie są twoje plany albo twój poziom zaangażowania, musisz zmierzyć się z pewnymi stratami i napotkać przeszkody. To normalne - po prostu trzymaj się kiedy życie jest trudne.

 
Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

It's okay





1. Twoja skóra nigdy nie będzie idealna i to jest w porządku.

2. Życie jest za krótkie, aby nie mieć rzeczy, które się chce.




3. Wszyscy (twoja rodzina, przyjaciele, współpracownicy) będą mówić o tobie za twoimi placami, a ty będziesz mówić o nich. To nie znaczy, że się nie lubicie.

4. W porządku jest wydawanie pieniędzy na rzeczy, które cię uszczęśliwiają.


5. Czasem bez twojej winy czy jakiegokolwiek powodu związki czy przyjaźnie pogarszają się. Działo się to jak miałaś 6 lat i będzie się działo gdy będziesz mieć 16 czy 24. Takie jest życie.


 

Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

Zapraszam Was do sklepu  Beautybigbang, gdzie możecie znaleźć różne rzeczy do pielęgnacji twarzy, do robienia makijażu, paznokci itp. Serdecznie zapraszam! 
Na hasło DARIA010 macie 10% rabatu! 


 

Zalety owsianki

 
1. Dostarcza błonnika i białka.
Te dwa składniki sprawiają, że nie czujesz się głodna przez dłuższy czas.

 
2. Jest szybka i prosta do zrobienia.
Wystarczy, że płatki owsiane zalejesz jogurtem i zostawisz na noc. Śniadanie zrobi się samo.

 
3. Stabilizuje cukier we krwi.
Jest wysoka w błonnik i węglowodany złożone, które spowalniają przekształcanie w cukier prosty. Zmniejsza to zachcianki i utrzymuje odpowiednie zużycie glukozy i insuliny.


4. Zawiera wiele witamin, żelazo i inne minerały i antyoksydanty.
Ta zawartość przyczynia się na leprze wyniki sportowe, czujności umysłowej, święcące paznokcie, włosy i skóra oraz ogólną poprawę zdrowia.

 
5. Obniża 'zły' cholesterol i wysokie ciśnienie krwi.
Błonnik rozpuszczalny w owsie to beta-glukan, który obniża Cholesterol LDL.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
Jecie owsianki?


 

#17 CIY: Gains Bowl


→ Mrożony banan
→ Jagody (można wybrać inne owoce lub połączyć je z warzywami)
→ woda/mleko/jogurt
→ ulubiona kasza lub granola

 
 

1. Wybrane owoce i warzywa blendujemy z wodą lub mlekiem po czym przelewamy do pojemnika.
2. Ugotowaną kaszę lub płatki wsypujemy na górę naszego smoothie.
3. Całość posypujemy ulubionymi dodatkami (orzechy, siemię lniane, wiórki kokosowe itp.).

 
 

Robicie sobie czasem takie desery?


 

Zalety picia wody po przebudzeniu

 
1. Picie wody na pusty żołądek oczyszcza jelito grube ułatwiając wchłanianie substancji odżywczych.

 
2. Wzrasta produkcja nowej krwi i komórek mięśniowych.

 
3. Pomaga w odchudzaniu. 
Wypicie pół litra ciepłej wody może przyśpieszyć twój metabolizm o 24% rano.

 
4. Święcąca skóra. 
Woda pomaga usuwać toksyny z krwi, co pomaga utrzymać skórę święcącą i czystą.

 
5. Utrzymuje w równowadze układ limfatyczny. 
Te gruczoły pomagają wykonywać codzienne czynności, równoważy płyny ustrojowe i walczy z infekcjami.


Zdjęcia ©WeHeartIt
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.

 

Last teen years



Cześć,
jak minęły Wam święta Wielkanocne? Ja standardowo poszłam święcić koszyczek i w tym roku po raz pierwszy zjadłam jajko ze święconki. Jednak jak to się mówi: święta, święta i po świętach. Szybko przyszły i jeszcze szybciej się skończyły, ale to nie był koniec świętowania.
W piątek miałam dziewiętnaste urodziny. Moje ostatnie naście. Nie udało mi się ubłagać mamy, abym w ten dzień nie poszła do szkoły. Dzień przed nimi moje i mojej koleżanki konto na facebooku'u zostało zablokowane na 12 godzin przez wydarzenie Obora party. Nie ukrywam było śmiesznie. Taki mały detoks przed spamem urodzinowymi życzeniami i zdjęciami.
Impreza rodzinna w tym roku była skromna. Dostałam blender, więc całkiem możliwe, że na blogu pojawią się przepisy na koktajle.
A tak z innej beczki: w empiku jest do dzisiaj promocja na książki (3za2), więc zapraszam wszystkie mole książkowe! Promocja trwa do 23:59!